DIGIPharmaDay, 2015: pirmoji Lietuvoje tarptautinė farmacijos skaitmeninių sprendimų konferencija

Šių metų rugsėjo 8 d. Vilniuje vyks pirmoji tarptautinė skaitmeninių kanalų ir sprendimų vienos dienos konferencija DIGIPharmaDay 2015, skirta farmacijos srities specialistams. Pardavimų vadovai, produktų atstovai ir vaistų rinkodaros specialistai vienoje vietoje galės susipažinti naujausia skaitmeninių sprendimų ir kanalų praktika, skirta užtikrinti efektyvų vaistų gamintojų, gydytojų ir pacientų tarpusavio bendradarbiavimą.

Daugiau informacijos – www.digipharmaday.lt.

Daugiau informacijos – www.digipharmaday.lt..

Kai internetas, išmanieji telefonai ir taikomosios programos tapo neatskiriama kiekvienos organizacijos dalimi, verslas suprato, kad nebeužtenka tik būti skaitmeniniame pasaulyje, privalu jame ir aktyviai dalyvauti. Tačiau ne vienam farmacijos ar medicinos prietaisų srityje dirbančiam specialistui kyla klausimas – kur ir kaip? Kaip pateikti informaciją apie naujausius gydymo metodus nuolat su pacientais užsiėmusiam gydytojui? Kaip įtraukti pacientą į visą ligos gydymo procesą taip, kad jis būtų motyvuotas laikytis paskirto gydymo plano?

Konferencijos metu bus atsakyta į šiuos ir kitus aktualius klausimus: „Kas yra daugiakanalė rinkodara farmacijoje ir kaip įtraukti nuomonių lyderius?“, „Kokie e-sprendimai padeda efektyviau pasiekti gydytojus?“, „Kaip išnaudoti pacientų programas ir socialinius tinklus?“.

DIGIPharmaDay 2015 pranešimus skaitys specialistai iš Didžiosios Britanijos, Austrijos, Čekijos Respublikos, Vokietijos ir kitų šalių:

Christian Stehle, 1996 m. tapo „Wyeth Pharmaceuticals“ Austrijos-VRE-Rusijos regiono, apimančio 27 rinkas, IT ir e. rinkodaros vadovu. 2007 m. įkūrė Vienos e. rinkodaros centrą, tapo „Pfizer“ tarptautinės daugiakanalės rinkodaros grupės vadovu. Sukūrė ir įgyvendino daugiau nei 800 skaitmeninės rinkodaros ir Closed Loop Marketing (CLM) iniciatyvų. Skaitykite interviu su šiuo ekspertu „Farmacinės rinkodaros ekspertas: svarbiau ne naujausios, o patikrintos technologijos“;

Dr. Inga Strehlow, daktaro disertaciją apsigynė Fraunhoferio instituto Toksikologijos ir molekulinės biologijos fakultete Hanoveryje, Vokietijoje. Kelerius metus vykdė mokslinius tyrimus „Syntex“ kompanijoje Palo Alto, Kalifornijoje, ir Kolumbijos universitete Niujorke. Nuo 2009-ųjų Dr. Inga Strehlow – „Pears Health“ farmacinės rinkodaros agentūros Berlyne, Vokietijoje, generalinė direktorė, viena iš „Pears Health Media“ įkūrėjų;

Martina Svobodova nuo 2008-ųjų dirba farmacinio marketingo srityje, didžiausią dėmesį skirdama skaitmeninei komunikacijai. Šiuo metu M. Svobodova „Takeda“ kompanijoje yra atsakinga už Centrinės Europos (Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos ir Kroatijos) rinkų daugiakanalę ir skaitmeninę rinkodarą.  Skaitykite interviu su šia specialiste „Farmacinė rinkodara: šiuolaikinis vartotojas – išsilainęs, reiklus ir atsakingas“;

Dr. Janos Penzes farmacijos srityje karjerą pradėjo kaip klinikinių tyrimų koordinatorius. Yra dirbęs su daugumos terapinių sričių produktais bei jų gyvavimo ciklų projektais. Šiuo metu J. Pénzes „Gedeon Richter“ kompanijoje užima tarptautinės rinkodaros specialisto pareigas, daugiausia dėmesio skirdamas efektyviam ir tinkamam skaitmeninių įrankių pristatymui ir įvedimui į Europos rinkas.

„IMS Health Technology Solutions“ komercijos direktorius Marcin Urbanowski gali didžiuotis 15 metų patirtimi įvairiausios farmacijos pramonės srityse – nuo rinkos tyrimų analizės iki pažangių technologijų rinkodaros diegimo bei efektyvumo užtikrinimo. Jo patirtis ir gilus supratimas apie šiandieninius farmacijos rinkos iššūkius leidžia jam dalintis įžvalgomis apie į klientus orientuoto verslo organizavimą ir farmacinės rinkodaros iššūkius.

 

Tarptautinė skaitmeninių sprendimų farmacijai konferencija DIGIPharmaDay 2015 vyks rugsėjo 8 d. (antradienį), „Crowne Plaza“ konferencijų centre Vilniuje. Renginys skirtas farmacijos srities vadovams, pardavimų ir rinkodaros specialistams. Daugiau informacijos – www.digipharmaday.lt.

Palikite komentarą