Keičiamos žinomo vaistinių tinklo lojalumo kortelės

Beveik dešimt metų rinkoje galiojusią lojalumo programos kortelę „Medus“ vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ keičia naujomis kortelėmis. Nuo vasario 1 d. vaistinių rinkos lyderė siūlo dvi korteles – visiems klientams nuo 16 m. ir kortelę skirtą tik senjorams, sulaukusiems pensinio amžiaus. Kortelių išskirtinumas – esant poreikiui, klientas gaus konkrečiai jam pritaikytus pasiūlymus.

 

Pirmosios kortelės senjorams.

Pirmosios kortelės senjorams.

Pristatė atskirą lojalumo kortelę senjorams

„Mūsų klientai įpratę vaistinėje naudoti lojalumo kortelę. Atlikę gyventojų nuomonės tyrimą matome, kad klientai iš vaistinės nori gauti ir asmeninius pasiūlymus, tad ambicingai imamės šio veiksmo ir jeigu pildydami anketas asmenys nurodys, kad tokių pasiūlymų pageidauja, galėsime pateikti tai, kas jiems priimtiniausia“, – apie pasikeitimus pasakoja „Eurovaistinė“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė.

Tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, 38 proc. gyventojų norėtų gauti asmeninius pasiūlymus, kurie būtų parengti remiantis apsipirkimų vaistinėje istorija. 16 proc. iš jų pageidautų tik pasiūlymų apie vaistus. Gauti asmeninius pasiūlymus dažniau aktualu moterims, vyriausio amžiaus tyrimo dalyviams ir mažesnių miestų ir kaimo vietovių gyventojams.

„Eurovaistinės senjorų kortelė“ – tai pirmoji vaistinių rinkoje kortelė senjorams. Pensinio amžiaus žmonės galės įsigyti Senjoro kortelę, su kuria galima ne tik kaupti lojalumo eurus, bet ir pasinaudoti išskirtiniu pasiūlymu – 25 proc. nuolaida, perkant 3 ir daugiau prekių.

 

Lojalumo korteles naudoja dauguma

Skaičiuojama, kad rinkoje yra daugiau nei milijonas bendrovei priklausančių kortelių „Medus“, kuriomis klientai naudojasi kasmet. Jomis už pirkinius atsiskaito 8 iš 10 klientų. Iki balandžio 30 d. kortelės visose „Eurovaistinės“ vaistinėse bus keičiamos nemokamai.

Lojalumo korteles taip pat siūlo ir kitos šalyje veikiančios vaistinės. UAB „Nemuno vaistinė“ valdomas vaistinių tinklas „Camelia“ savo pirkėjams siūlo „mažų kainų kortelę – Camelia“; vaistinių tinklas „Benu“ – kliento kortelę; „Gintarinėje“ vaistinėje nuolaida ir specialūs pasiūlymai suteikiami su „Sveikatos kortele“ ir „Mylimiausia“ lojalumo kortele; vaistinėse „NVaistinė“ pirkėjai gali pateikti prekybos centro „Norfa“ lojalumo kortelę.

Pagalbos onkologiniams ligoniams asociacijos išduodama „POLA“ kortelė suteikia nuolaidas vaistinių tinkluose „Eurovaistinė“ ir „Camelia“, o „GlaxoSmithKline“ bendrovės „GSK vaistų kortelė“ aktuali „Eurovaistinė“, „Camelia“, „Gintarinė vaistinė“, „NVaistinė“, „Benu“ ir kitos vaistinėse besilankantiems vartotojams.

 

 

 

Pranešimas spaudai

Palikite komentarą