Tarptautinėje farmacinės rinkodaros konferencijoje ekspertai rėžia tiesą – ne visi skaitmeniniai sprendimai yra tinkami sveikatos priežiūroje

Biochemijos mokslų daktarė, tirianti socialinių tinklų poveikį pasitikėjimu medicina. Jaunas gydytojas, nebijantis atvirai kalbėti apie santykius su farmacininkais. Specialistė, panorusi išmatuoti pacientų objektyvumą internete. Pardavimų guru, žinantis, kurie e-sprendimai iš tiesų yra veiksmingi. Viso – net 11 pranešėjų iš užsienio ir Lietuvos. Jau antrą kartą Lietuvoje rengiamoje vienintelėje tokioje Baltijos šalyse konferencijoje DIGIPharmaDay 2016 kalbės tik tie, kurie turi ką pasakyti.

Jei „tradicinės“ skaitmeninės rinkodaros konferencijos dažniausiai orientuojamos į plataus vartojimo prekių ir paslaugų bendrovių rinkodaros specialistus, tai konferencijos DIGIPharmaDay 2016 turinys yra specializuotas ir aktualus farmacijos industrijos specialistams. Ar jie būtų atsakingi už rinkodarą, ar už pardavimus ir tiesioginį bendravimą su gydytojais – visi dirba griežtai įstatymų reguliuojamoje srityje, todėl bet kokia „skaitmeninio bendravimo“ idėja ar sprendimas turi nepažeisti tiek jų, tiek ir vidinių korporacinių bei etikos reikalavimų. Konferencijoje kalbėsiantys tarptautiniai ekspertai paaiškins ir pasidalins savo patirtimi, kaip didėjant aplinkos spaudimui įprastą bendravimą tete-a-tete su gydytoju „perkelti“ į skaitmeninę erdvę ir kodėl kiekvienas, dirbantis sveikatos priežiūros rinkoje, yra arba bus priverstas tai padaryti.

 

Ar vaistų populiarumas priklauso nuo socialinių tinklų?

Tarptautinėje farmacinės e-rinkodaros konferencijoje DIGIPharmaDay 2016 dalyvaus farmacinės rinkodaros skaitmeninių sprendimų ekspertai iš D. Britanijos, Vengrijos, Čekijos, Vokietijos, Lenkijos, Lietuvos ir kitų šalių. Pagrindine konferencijos moderatore šiais metais tapo Emma Sutcliffe – biochemijos mokslų daktarė iš Didžiosios Britanijos.

Emma Sutcliffe – biochemijos mokslų daktarė iš Didžiosios Britanijos.

Emma Sutcliffe – biochemijos mokslų daktarė iš Didžiosios Britanijos.

Pagrindinė E. Sutcliffe veiklos sritis – darbas su farmacinėmis kompanijomis, kurioms ji padeda prisitaikyti prie „skaitmeninės medicinos“ amžiaus, kuriame kiekvienas sistemos dalyvis yra ir vykdytojas, ir vartotojas. Į pacientą orientuotų farmacinės rinkodaros strategijų amžiuje, E. Sutcliffe teigimu, informacija apie pacientą ir jo vaistų vartojimo įpročius turi didžiausią vertę – jei vaistų gamintojas nežino, kas yra ir ką mėgsta jo pacientas, kaip jis gali pateikti tą pasiūlymą, kuriam „negalima atsispirti“? Skaitmeniniai rinkodaros sprendimai yra vienas patikimiausių ir efektyviausių įrankių ne tik apdorojant konkrečią informaciją apie pacientą, bet ir siekiant į įtraukti ir dalyvauti farmacinio verslo procesuose. Rugsėjo 21 d. vyksiančioje konferencijoje E. Sutcliffe skaitys pranešimą tema „Pacientų įtraukimo taisyklės socialinių tinklų paženklintoje sveikatos priežiūroje“, kurio metu atsakys į pagrindinį kiekvieno vaisto gamintojo klausimą – kokią įtaką farmacinei industrijai daro socialiniai tinklai ir kaip juos efektyviai išnaudoti.

Emma Sutcliffe yra pelniusi apdovanojimus už savo indėlį farmacinės komunikacijos srityje bei buvo pripažinta viena įtakingiausių specialisčių socialinių kanalų ir sveikatos priežiūros srityse. E. Sutcliffe dalyvavo projekte „pharmaSCOPE“, kurio tikslas – farmacinės kompanijoms skirto turinio, aktualaus pacientui ir gydytojui, identifikavimas, kūrimas ir investicinės grąžos iš socialinės žiniasklaidos planavimas.

 

Skaitmeninis mąstymas farmacijoje

Konferencijoje dalyvaujantys pranešėjai kalbės apie daugiakanalės rinkodaros svarbą šiuolaikiniuose verslo procesuose bei suteiks galimybę įvertinti kitų kompanijų patirtį diegiant daugiakanalės rinkodaros sprendimus ir atskleis į pacientą orientuotų strategijų iššūkius. Būtent apie iššūkius, su kuriais susiduria vaistų gamintojai, „pereinantys“ į skaitmeninį verslo etapą, ir apie tai, kaip atrodo efektyvus skaitmeninės rinkodaros valdymo planas, kalbės pranešėjas iš Didžiosios Britanijos – Dave Clarke.

Dave Clarke – Mančesterio Metropoliteno universiteto asocijuotasis dėstytojas ir konsultacinės kompanijos „Ethical Reach“, kuri specializuojasi daugiakanalės rinkodaros pritaikymo gyvybės moksluose srityje, įkūrėjas ir pagrindinis vadovas. D. Clarke patirties farmacijos ir vaistų tiekimo pramonėje įgijo užimdamas prekių ženklų rinkodaros, skaitmeninės strategijos ir daugiakanalės rinkodaros specialisto ir vadovo pozicijas „AstraZeneca“ ir „McCann“ bendrovėse.

Kaip teigia pats ekspertas, jo vadovaujama komanda padeda sveikatos priežiūros rinkos dalyviams suprasti ir atrasti tinkamus daugiakanalės rinkodaros metodus, kurie veiktų konkrečius išsikeltus efektyvumo tikslus. DIGIPharmaDay 2016 D. Clarke lankysis pirmą kartą ir nekantriai laukia galimybės savo patirtimi pasidalinti su farmacinės rinkodaros specialistais iš Lietuvos.

 

E-sprendimai: sėkmės istorijos ir kritinis mąstymas

Į farmacinės rinkodaros konferenciją DIGIPharmaDay 2016 dr. Janos Penzes atvyksta jau antrąjį kartą –praėjusių metų renginyje sulaukė didžiulio dalyvių dėmesio, šį rudenį jis parengs pranešimą tema  „E-sprendimai farmacijos kampanijoje: kaip įvertinti alternatyvas ir išsirinkti tinkamą“. Šiuo metu „Gedeon Richter“ kompanijoje užimantis tarptautinės rinkodaros specialisto pareigas, J. Penzes susirinkusiems klausytojams atskleis, kaip išmatuoti ir įvertinti pasirinkto e-sprendimo atnešamą naudą pardavimų procesams ir, svarbiausia, jų rezultatams, bei papasakos, kokios naudos iš e-sprendimų gali tikėtis pardavėjai.

Pristatys platformą, leidžiančią vertinti gydytojus internete.

Pristatys platformą, leidžiančią vertinti gydytojus internete.

Konferencijoje dalyvaus ir net trys sveikatos priežiūros srities specialistai iš Lietuvos. Audrius Lučiūnas – kompanijos „9LINE“ (gerilesiai.lt), prekiaujančios medicinos priemonėmis internetu, įkūrėjas ir vadovas dalinsis patirtimi, kaip sveikatos srities žaidimo taisykles keičia internetas ir medicininės pakraipos startuoliai bei atskleis, kaip sėkmingai perkelti savo farmacinę veiklą į internetą.

Apie sveikatos priežiūrą ir internetą kalbės ir platformos pincetas.lt įkūrėja Gintarė Jarašiūnė. Savo pranešime „Kai pacientai vertina gydytojus: objektyvumo paieškos internetinėje erdvėje“, G. Jarašiūnė pristatys pincetas.lt tinklalapį, kuriame gydytojai sutinka pacientus, o pacientai renkasi ir reitinguoja gydytojus.

Renginį, skirtą farmacinei rinkodarai, „uždarys“ ir likusius taškus ant „i“ sudės pranešėjas iš kitos „barikadų“ pusės – naujosios gydytojų kartos atstovas, tinklaraštininkas Andrius Černiauskas. Gydytojas-rezidentas pasidalins savo patirtimi šalies medicinos „rinkoje“ ir atskleis, kaip naujosios kartos gydytojai vertina farmacines bendroves ir jų veiklą – visa tai baigiamajame konferencijos pranešime „Kaip Y kartos gydytojai vertina farmacijos rinką?“.

DIGIPharmaDay 2016 iš kitų rinkodarai skirtų renginių išsiskiria savo unikalia programa – konferencijos turinys yra specializuotas ir aktualus farmacijos industrijos, sveikatos priežiūros srities ir medicinos priemones gaminančių organizacijų atstovams bei jų rinkodaros paslaugų teikėjams.

 

II-oji tarptautinė farmacinės e-rinkodaros konferencija DIGIPharmaDay 2016 įvyks jau šių metų rugsėjo 21 d. Vilniuje, viešbutyje „Radisson BLU Lietuva“. Daugiau informacijos – digipharmaday.lt 

 

 

Palikite komentarą